Iskolaérettség felmérése

Komplex iskolaérettségi felmérésünk során azt vizsgáljuk, hogy a gyermek hol tart a fejlődésben: melyek az erősségei, és miben van szüksége fejlesztésre. A vizsgálat során képet kapunk a gyermek motivációjáról, illetve motiválhatóságáról, munkatempójáról, önállóságáról, figyelméről stb. 
Az iskolaérettséghez szükséges testi, értelmi, pszichés készségeket, képességeket mérjük. A felmérést tapasztalt szakemberek – fejlesztőpedagógus és pszichológus – végzik, így különböző szakmai szempontokat egybevetve kaphatunk árnyaltabb, számos területre kiterjedő képet a gyermek jelen fejlettségi állapotáról. 
Azon túl, hogy javaslatot teszünk, hogy a gyermek érett-e az iskolakezdésre, fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a fejlesztésére vonatkozóan is.

A komplex iskolaérettségi felmérés menete:
A felmérésre időpont egyeztetés után kerül sor. 
– Szülőkonzultáció – anamnézis felvétel
– A gyermek felmérése:
– Mozgás fejlettsége
– Grafomotoros
– Nyelvi fejlettség 
– Kognitív készségek
– Vizsgálat tapasztalatainak összegzése
– Konzultáció a szülővel – javaslat, illetve a fejlesztési irányvonal megajánlása

Ami a vizsgálatra érkezéshez javasolt:
– A szülő gondolja át a gyermeke fejlődésével kapcsolatos információkat.
– Hozzák magukkal a gyermek óvodapedagógusainak véleményét, illetve minden olyan szakvéleményt, orvosi anyagot, mely a gyermek fejlődésével kapcsolatos (amennyiben van). 
– A gyermek egyen, igyon a vizsgálat előtt.
– Kényelmes ruházat.

Figyelem! A végzett felmérésünk nem azonos, és nem helyettesíti a Pedagógiai Szakszolgálat (régen: nevelési tanácsadó) szakértői véleményét, illetve javaslattételét a beiskolázással kapcsolatban.

A felmérést végzik: Vágóné Budai Klára pszichológus és Novák Mónika fejlesztőpedagógus

Foglalkozás vezető

Novák Mónika
alapozó terapeuta,
fejlesztőpedagógus,
óvodapedagógus
homloklebeny terapeuta
Vágóné Budai Klára
pszichológus,
pedagógiai szakpszichológus

Árak:

Időpontok: